3 februarie 2012

Cel mai bun telefon din 2011


În opinia mea, cel mai bun telefon lansat în 2011 este Samsung Galaxy S2De ce? Pentru că specificaţiile sunt foarte bune, asta în primul rând, telefonul acesta nu fiind departe de  ”a face cartofi prăjiți”.
Singura chestie care m-ar putea deranja la el este display-ul care e puţin cam mare, având o diagonală de 4.3″, iar dupa parerea mea, ceea ce trece de 4″ deja este prea mare pentru un telefon.  Eu am un device de 3.7 cu care ma descurc exceptional. În cazul lui SGS 2 fac o expeție la display, pentru că l-am văzut cum arată și mi se pare okay. Aș mai putea enumera încă 2 pagini A4 de motive pentru care am ales acest telefon, dar nu are rost să vă plictisesc.
Dacă vă întrebați de ce nu am ales Galaxy Note, Galaxy Nexus, sau produsul celor de la Apple, iPhone 4S, motivele
sun următoarele: deși cele două modele de la Samsung, Nexus și Note, au specifitații foarte bune ce merită apreciate, pentru mine display-ul lor este prea mare, aici discutăm despre telefoane nu tablete de ținut la ureche. iPhone 4S nu l-am ales pentru că nu vine cu ceva nou, care să mă surprindă  (înafară de SIRI care nu are suport pt. România), este doar o îmbunătățire a modelului precedent. Plus că prețul iPhone-ului 4S este cu 1000 de ron mai mare decât cel al Samsung-ului, ceea ce nu este o diferență chiar mică.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Persoane interesate