3 februarie 2012

Cea mai bună tabletă din 2011


Din punctul meu de vedere, cea mai reușită tabletă care  a fost lansată în 2011 este cea a celor de la Apple, iPad 2. De ce? Păi este o tabletă performantă, pe care cei de la Apple au echipat-o cu cip-ul A5 Dual-Core. Tableta are un aspect foarte plăcut, iar cover-ul disponibil pentru ea mi se pare ceva foarte util, o adiție foarte bună pentru iPad. Ce l-ar putea dezavantaja ar putea fi sismteul de operare, acesta fiind iOS, care din câte știu ar fi un sistem mai ”închis” decât android-ul. Aici s-ar putea să mă înșel, nu știu prea multe despre iOS așa că nu mă luați tare. Cam atât despre iPad 2, mai mult nu aș avea ce să vă spun în cazul acesta pentru că nu prea sunt în temă cu tabletele, mai degrabă cu telefoanele. Cert este că mie îmi place.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Persoane interesate